Seger för oss alla när du segrar igen!

jag säger som Hanna Frohm "inte blir man då piggare av att sova en hel dag"
det stämmer då det
snarare blir det åt andra hållet

slår vad om att folk har roliga saker för sig denna fredagskväll
jag har sett två HP-filmer med papsi och gänget
det var väl lite kul

jag har hängt på oxie.frågesport @ facebook
det är kul
tycker jag

ska nog kolla in svtplay lite

sen ska jag äta något
kanske ta en dusch rymdvis igen
det är trevligt
som att resa i ljusets hastighet
wow stjärnorna blir streck av farten


de här tjejorna är kung
og crazy

Julia åker till thai
med ett körkort i plånboken
hon är allt mästerlig den tjejen!

Kommentarer
Postat av: mimzor

du är også kung og crazy ju!!



och ang. jullan, mästerlig är hon allt!

2010-12-18 @ 02:14:31
URL: http://rineogline.blogg.se/
Postat av: Thaiulia

Puss på dä mästersigno!! Jag ligg og skriv från en bungalow jag hihi! Ses snaaaaart igen, och då ska jag köra runt merej i en bil och då kommeru få se på grejor;);)

2010-12-21 @ 14:24:21
URL: http://rineogline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0