och kyla

när jag gick hem från bussen idag så tänkte jag att det inte gör så mycket att det är kallt
och jag skulle kunna lägga mig ned naken och rulla runt i snön
för jag vill ju inte härifrån
jag vill leva, och då får jag leva med det här som "finns"

just nu har jag otroligt tråkigt och önskar att jag hade haft lite sällskap
annat än min katt Stig

men då försöker jag tänka på det där jag tänkte på
det hjälper lite grand

ingen i Kåge är hemma ikväll
bara jag

jag önskar att jag spelade in min film just nu
men jag har inga batterier till min kamera
ack ack

jag vill producera
jag flätar tusen flätor i mitt hår
och hoppas att de aldrig går ur
ibland sitter jag och Erik på bänken utanför mitt fönster och tittar på stjärnorna
men kylan är mer påtaglig när man är självsam

kom till mitt vinterland?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0